Friday, November 19, 2010

ubat untuk hilang demam + selsema

haaacuumm!!
Aii..tengah sedap sedap melepaskan gian main game,,
boleh pulak selsema + demam ni datang.
tak selesa dibuatnya.asyik-asyik amek tisu je.
Mana tak habis tisu kat rumah aku ni.

Nak main game dan berblogging ni pun sampai berselimut bagai.
Serius weh,tak selesa satu badan aku ni.
Aku rase kalau awek korea k9 tu peluk baru okay agaknye.
Opss!! tak boleh tak boleh,diorang belum jadi isteri aku lagi
Haram..Kang tak pasal pasal peluk terus dapat baby.Naya aku nanti.
hahaha..

Okay,cukup la tu.dah lari tajuk pulak.
tengah demam-demam ni tiba-tiba mak aku wat sup tulang.
Special punya sup tulang la aku cakap.
ditambah pulak dengan sambal kicap,huh! terangkat weh.
aku pun cepat2 je la ambil.
dengan basmalah,aku pun makan dengan sopan nya.
(sopan la sangat kan)

Habis je makan,tiba-tiba aku rase badan aku dah sihat.
demam dengan selsema terus hilang macam tu je.
terbaik la.lega sikit badan ni.
aku pun apa lagi,kasi tambah la itu sup tulang.
layann weh!!

So,kat sini aku nak cakap yag sup tulang memang boleh membantu hilangkan demam,insya-allah.


p/s:bila demam + selsema dah hilang,sakit perut pulak yang datang.Tu la,makan tak ingat dunia punya pasal.Arghh!! tandas! tandas!

ADIOS!!
hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda