Monday, November 8, 2010

semalam adalah NIGHTMARE tapi hari ni adalah ANUGERAH.

SEMALAM:


Waaaaaa!!! Chelsea aku kalah la..
mana pergi Drogba yang aku harapkan sangat sangat ni.
boleh pulak time ni Torres bangkit dengan jaringkan 2 gol bergaya.
walaupun aku suka Torres tapi aku benci LiverFOOL.
dengan penyokong Man Shited masa ni la nak aku mesej tentang kekalahan chelsea
"aku tau la wei,bukan nye aku tak tengok game tu"

balik je terus aku tak ada mood nak buat calculus.
lusa nak exam dah.adoiyaaii!!
sampai je bilik aku terus bukak fantasy premier league aku.
apa!! 29 point je.1st time kot dapat point rendah macam tu.
bertambah tension aku weh..
lepas tu aku pun main game nak lepaskan tension punye pasal
sampai pukul 3:30am pula tu.



HARI INI:


lepas bangun je terus belajar MS.
alhamdullilah.senang pulak nak masuk kepala benda alah ni.
petang tadi pulak aku dapat tahu yang MALAYSIA dah menang game 1st.
kemenangan bergaya ke atas Kyrgistan 2-1.

TAHNIAH MALAYSIA!!
walaupun game ni tak ade masuk astro,tapi aku tetap akan sokong.
lepas ni Malaysia akan bertemu Jepun.
diorang ingat diorang ade Serizawa dengan Genji,kitorang gentar??
sorry to say la.

SAYANG MALAYSIA KETAT KETAT 
ADIOS!!

~Oh Malaysiaku~


hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda