Friday, November 5, 2010

Pre Mature Demand and Complication..

Assalamualaikum..


Aku komfem la..mase mase mude remaje dulu korang mesti dah menetapkan ciri2 isteri/suami korang..kebanyakan nye kite punye pilihan dipengaruhi oleh keadaan sekeliling dengan kawan2 kita..bende ni pun berlaku kat aku jugak..yelaa,,aku ni manusia biasa cam korang..


The woman that I need to marry me has to be:
~bertudung (kalau labuh lagi terbaik)
~sopan santun
~pandai masak dan layan suami
~truly love me..
~good heart
~canteekk


P/S: tapi aku tahu jugak kelemahan diri sendiri.. :((


tapi bile je suatu hari kita dah jumpe orangnyer,,kita dah tak kisah sangat si dia ade ciri2 tu semua..ade sikit pun jadi la..malah membuat kita menerima si dia seadanya..


cuma nak ingatkan diri yang sekarang bukan zaman macam sekolah dulu..
AGAK2 BILA BOLEH COUPLE??
sebab sekarang zaman..
AGAK2 BILA KITA NAK KAWEN??

cakap direct je senang..

teringin nak bina rumah tangga yang diredhai Allah SWT..
melaksanakan sunnah Rasullulah SAW..
dalam melaksanakan hukum2 Allah SWT..


kita hanya merancang..tapi Allah yang menentukan..

" InsyaAllah, aku tidak akan sekali-kali menerima cinta pada suatu yang tidak pasti. Aku pasti akan menyintai, dan dicintai... tapi Tuhan, andai Kau takdirkan aku jatuh cinta, Kau jatuhkanlah cintaku ini kepada dia yang mencintaiku keranaMu. "

9 comments:

  1. alaa ko..
    cakap macam x suke..
    padahal ko lagi gatal dari aku kowt..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha!.yezza..!.
    'jika ak jatuh hati..labuhkan cintaku pd org yg melabuhkan cintanya pd-Mu..'
    neway..gmbr p0mpuan mne lah ko perhambat uh..adeih..haha.. =)

    ReplyDelete
  3. macam la aku baru kenal ko..hahaha

    emmm..ni gambar isteri aku no bape ntah..aku pn lupe..hahaha

    ReplyDelete
  4. haha.w0keyh..by de way..ak dh tag k0 kat vide0 kat fb..
    so..bce lah e2..haha!..

    ReplyDelete
  5. line wifi kat tempat aku lembab la..
    so,x boleh nak bukak video..sorryy!!

    ReplyDelete
  6. haha.xksh le 2..sian..lembab.
    2 tnda dye suh k0 blaja.pkse nk dekat.ahaha..

    ReplyDelete

Sila bagi komen anda