Tuesday, November 30, 2010

isu nefcafe 3 in 1.



Aii..semalam memang hari yang boring.
asyik buat bende same je kat rumah ni
makan+tido+online+main game..bla..bla..
mesti ada yang kate "sembahyang?"
hey! sembahyang tu wajib,tak kan nak mention jugak kowt.
Adoiyai!!

Then di tengah ke-boringan tahap gaban,
aku pun terbaca artikle tentang keburukan nescafe 3 in 1 dekat fesbuk.
katanya,banyak gula la, boleh rosakkan buah pinggang la
cofee-mate pulak boleh buat kena serangan jantung.
Well,aku setuju semua yang di mentionkan tu.
biasa la kalau barang industri ni,susah nak cari yang elok.

Tengah syok-syok baca,tiba-tiba aku terbaca satu ayat ni
"dulu masa aku kat sekolah ade kawan aku time study kaki die tiba-tiba kaki
dia lembik,rupanya dah reput"
"setelah di tanya tentang pemakanan dia,rupanya dia seorang
 yang ketagih nescafe 3 in 1".

Lepas je baca terpacul lah perkataan ni tanpa pemikiran sedar aku.
"WHAT THE F***"
ada ke minum nescafe 3 in 1 boleh kasi tulang reput camtu je.
punya la cepat effect dia.
Seriously,aku duduk hostel dari form 1 lagi.
setakat member ketagih milo fuze dengan nescafe memang ramai.
sumpah tak ada sorang pun yang kaki atau tangan
 dorang yang reput time study ke, main bola ke tido ke..

Serius aku tak caya,tak tau la kalau dia nak buat 
artikle tu nampak menarik ke apa.
tapi tak rasa macam memfitnah ke dekat nescafe tu.
nanti semua orang mula la nak memboikot la konon-konon.
dah lama-lama minum juga nanti.

THIS IS HOLY CRAP!!

************************************

P/S: tak salah nak minum nescafe 3 in 1 tu.tapi besederhana la ye kawan-kawan.nanti putus kaki tu time main futsal/bershopping,susah pulak nanti...HAHAHAHAHA


ADIOS!!
hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda