Sunday, November 7, 2010

Bila aku kena "sound" dengan perempuan.

kena "sound" dengan perempuan? malu weh! tak tau nak bagi gambaran kat korang macam mana.Dalam hati ni tuhan saje la yang tahu.Benda ni berlaku kat aku mase aku Form 5 dulu.Tapi nasib baik la hanya aku dengan member2 terdekat je yang tahu pasal hal ni.


Masa aku Form 5 dulu aku dapat pegang jawatan penolong ketua asrama(budak tak nakal la katekan).Tapi mane ade semua orang suka aku pegang jawatan tu.lagi lagi perempuan.iye perempuan.aku ulang..PEREMPUAN!! aku ni mane la perempuan kenal sangat.pemalu la katekan.dapat kelas mekanikal.memang ramai lelaki je la jawabnye.Tapi aku ni tak de la malu tahap gay sampai tak kenal semua perempuan kat sekolah dulu.ade la sikit,budak kelas,awek kelas sebelah,awek librarian,awek kelas atas,bawah,kiri,kanan..eh!! cam ramai pulak.hehe  


Pada diorang muka yang gay hensem hemsem je la yang layak pegang jawatan aku tu.yela..aku je yang tak layak.touching2!! sampai ade suatu hari masa PREP petang, ade budak perempuan yang study kat meja aku tulis surat "cinta" lepas tu letak bawah meja aku.Esok nyer,aku buka la surat tu.Ingat kan awek mane la yang nak declare jadi awek isteri aku.Lepas habis je bace surat tu,aku terus renyok2 kan dan campak kan je.tension weh!!adelah ayat budak tu lebih kurang camni:
"kau ni dah la pen. ketua asrama.kalau jumpe orang tak reti nak senyum ke??"
"macam mane la ko boleh dapat jawatan tu.aku kenal kau pun tak."
"tak rase ade orang lagi layak ke??"


Arrrgghh!! aku kene sound dengan awek bai..rase macam nak sepak2 je sape yang tulis surat tu.


Aku pun pegi la mengadu kat besfren aku.yela,tak kan nak mengadu kat mak pulak.mahu mak aku panggil aku loser!!hahaha.rupe rupe nyer die tahu sape yang buat.bagus sangat la tu,aku memang dah sediakan parang nak kerat kerat kau.hohoho.Tak sampai seminggu lepas tu,budak tu tiba2 mesej aku(mane ntah die tibai no aku)konon2 mintak maaf la.nasib baik la ko comel,kalau tak,tak de aku nak maafkan kau.


ni la lebih kurang conversation aku dengan budak tu:


Awek tu: weh,kalau kau nak tau.aku la yang tulis surat then letak bawah meja kau.sory banyak2 yer.aku ingat ko ni sombong orangnyer.


Aku: emm..aku tak kesah sangat pun..juz geram banyak sikit je..btw,,aku ni sombong ke??


Awek tu: tak de la sangat.tapi cube la senyum kalau jumpe orang.ni nak pandang pun tak,lagi la nak senyum.lepas ni senyum selalu ye.(pastu letak emotion ntah ape2 yang senyum2 keluar lidah tu)


Aku: ohh..boleh2..tapi nanti kalau kat luar aku senyum kat kau,kau kata aku nak mengurat kau pulak


Awek tu: Mengada-ngada.orang suruh senyum,senyum je la.


Aku: kenapa nak senyum kat kau??


Awek tu: senyum je la.kan senyum tu sedekah


Aku: tapi aku bukan peminta sedekah..


Dia tak reply. Dah beberapa hari. Aku rasa dia dah abis kredit......kot.



Tapi bende ni aku penah cerita kat Anis mase kat matrix dulu..(die ni comel gak orang nye.tapi aku tak minat)
hahaha.die kate camni:
"kesian kau hamka"
"tapi aku rase kau betul jugak.aku pun tak suka orang yang aku tak kenal senyum2 kat aku"
"macam type yang gatal je lelaki macam tu"

see!! even perempuan pun cakap macam tu.tak yah la nak kelentong aku.trimas Anis!! sebab tu aku suke kawen kawan dengan kau.kau dengan aku memang jujur kan3?? (walaupun aku tau,kalau aku senyum kat kau,mesti kau geli cair kan?)
ADIOS!!

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda