Wednesday, November 10, 2010

Isu lelaki korea (tenang semua tenang).

~lelaki dan perempuan memang berbeza~
Assalamualaikum.


Pertama sekali aku nak ucapkan tahniah pada diri aku sebab selesai menjawab kertas Bahasa Jawa Inggeris dengan bergaya nya (ada kena mengena ke?)pagi tadi kat masjid.Lepas tu nak pun nak ucap terima kasih banyak-banyak atas sambutan entry aku yang sebelum ni "Kenapa perempuan suka lelaki korea?" yang sangat HOT dan menggalakkan.


Walaupun ramai yang baca entry ni.Tapi tak ade sape pun yang sudi nak follow blog aku ni.kenapa?kenapa?kenapa? T.T tak apa lah,macam ni la nasib orang tak hensem/gay/cute kan.Terima je la (touching mengedik).Walaupun sambutan menggalakkan sampai orang dari moscow pun baca,Tapi aku terasa serba salah pula sebab aku bagi link "makcik" tu kat FB.Tapi hati kecil aku gembira juga sebab ada kawan-kawan aku yang BRUTAL selamba je pegi sound "makcik" tu.(sampai dia tukar sanggup tukar tajuk post tu).komfem la dia berdarah mata baca komen komen member aku ni.


~nampak bendera moscow tu!!~


Dekat sini aku ada pesan la dekat "makcik" tu.Kalau kau benci sangat dengan insan yang bernama lelaki sekalipun,agak-agak la.Kita ni orang melayu,cakap kena la berlapik.Aku tau memang kau ada hak untuk tulis entry tu.So,aku pun dengan rasmi nya ada hak nak mengkritik.Eh! aku tiba-tiba teringat dekat ayat ayah kau yang “Boy’s mouth is like BULLSHIT! So don’t ever trust them.”Meh sini aku buktikan kebenaran ayah kau dengan satu ucapan ringkas,ikhlas dan jujur dari aku.


"SELAMAT MATI TANPA LELAKI DI SISI KAU!!"


kepada kawan-kawan ku.korang semua cool je okay.tenang..tenang.Kalau dah bace tu sila la follow ye.hehe
aku bukan mintak korang klik "nuffnag" aku pun.Nuffnag pun aku tak letak(tu menunjukkan aku ikhlas berbloging).
ADIOS!!
hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda