Tuesday, November 9, 2010

Kenapa perempuan suka lelaki KOREA?

~ hensem gay gak lelaki korea~


ohh..indah nya hari ini.cuaca kat luar ni pun elok je.tak sejuk dan tak la panas sangat.Memang sesuai la nak study kalkulus sambil menghirup udara yang segar bugar ni.lepas je dalam 2 jam study,aku pun online la.buka FB,kosmo online dan lain lain lagi.Tiba tiba terasa nak blogwalking.So,aku pun singah singah la blog sape sape je.

Aku ni bukan jenis memilih sangat nak singgah blog sape sape.tak kisah la korang ada 1 atau 1000 follower ke,aku bantai je la bace. Tapi lepas je 2-3 blog aku bace tiba-tiba aku terjumpa blog yang PANAS ni.Hampir semua artikel dia cerita tentang keburukan lelaki.iye LELAKI!!Ayat tak boleh nak pedas pulak tu.Kalah kepedasan mak aku masak ikan sembilan masak cili padi.tengah usha-usha blog die,aku pun terbaca tajuk ni,KAU HODOH DAN BODOH,SEBAB TU KAMI SUKA LELAKI KOREA.uihhh!! panas! panas!okay la,kat sini aku nak forward kan apa yang dia tulis dan apa yang aku rasa:

  1. memandang kan korang tau korang tu tak hensem dan muke bapak lah buruknye. Make bile ade je perempuan yang mampu korang tawan hatinye. Korang nak simpan. Sebab ye lah dah bile muke buruk. Tapi ade pulak orang nak. Maunye korang tak membatak kann? Hahahaha. Tau batak tu ape? Batak tu maknenye jakun. Macam orang baru keluar hutan. Hahaha.
Aku:aku memang tak hensem,kalau aku dapat seorang perempuan ni,aku terus nikah je.Batak macam orang baru keluar dari hutan?? aku dulu pergi trekking keluar masuk kat hutan,seronok je,Ohh,maksud batak ni seronok la ye.

  1. korang tak yakin yang mane mane pompan pun nak kekal lame ngan korang . maklum lah. Muke macam gampang kan. Jadi ape? Korang pke pompan tu akan tinggalkan korang then kalau korang dah ade spare part tak lah korang tak de awek nanti kan. Ye lah. Konon malu lah ngan kengkawan sebab ko sorang tak de awek. Sekali dapat banyak plak. Membangge lah korang kann? Hahaha. Bodoh seyh!
Aku:Ye,,aku tau aku tak hensem.Aku tak pernah ade awek pun relax je.Nak malu buat ape?Kalau dapat banyak,kahwin je la empat.Ni sape yang jakun? macam kau je..

  1. memang otak korang ni bodoh. Hahaha. Bodoh tak menahan. Tu lah yag jadi. Sebabkan rase diri tu bodoh sangat. Jadi cari golongan perempuan untuk di perbodohkan. Sedangkan tahap bodoh yang korag cube buktikan adelah tahap kebodohan korang sendiri.
Aku:Tadi tak hensem,ni bodoh pulak.Yela,aku mengaku aku bodoh.Sebab tu aku dan kawan perempuan aku pergi sekolah dan belajar sampai masuk U.Kalau aku dengan kawan perampuan aku pandai/genius,dah lame kitorang dari kecik dah buka bussiness lepas tu jadi kaya raya.


     4.Yeah! Ouh! Ini pesan ayah aku.“Boy’s mouth is like BULLSHIT! So don’t ever trust them.”Ouh! Hebat si ayah aku. Berbahasa Inggeris dia!Yeah! Memandangkan ayah aku itu jantina nye lelaki.And my father never lies! Yep! Aku tak tipu. Jadi ape yang die perkatakan itu tiada yang benar melainkan yang benar benar belaka!

Aku:Betul ke kau cakap ni??Macam bohong je..ke bapak kau bapok??


p/s (dari makcik tu) : kerana itu lah kami perempuan melayu lebih suke kan lelaki Korea. Dah la muke hensem. Bergaya! Romantik. Tak macam korang korang korang! Dah buruk tapi tak penah nak sedar diri.

sini la aku bagi konklusinya.
Aku tak tahu kenapa dia benci sangat kuase tiga dengan lelaki.
tapi gambar kat blog nak berpeluk-peluk dengan laki jugak.
You freaking weirdos la makcik!!

Satu lagi,biar betul ayah ko cakap macam tu.
Tak baik kau fitnah dia sampai macam tu sekali.
Kalau ayah kau lelaki sejati, aku rasa bila dia bace blog ko,
komfem dia bagi middle finger kat kau.
dan aku tambah satu lagi midlle finger untuk kau.
hahaha..

Last thing aku nak cakap kat kau makcik.Lelaki korea tu macam pulak nak dekat kau!!

p/s: aku pun minat jugak usha awek korea kat K9 tu.Tapi aku lagi prefer awek melayu sejati jadi isteri aku.Maybe ada yang betul apa yang dia cakap.Tapi lelaki tak semua same.Teruskan lah mengutuk lelaki ye.moga makcik mati nanti,tak ada lelaki nak tolong kebumikan.

ADIOS!!
hahaha

15 comments:

  1. kau nak tahu, apa jantina bapak kau yang cakap nombor 4 tu, yang kau dah delete tu? meh sini aku nyatakan semula

    4.Yeah! Ouh! Ini pesan ayah aku.“Boy’s mouth is like BULLSHIT! So don’t ever trust them.”Ouh! Hebat si ayah aku. Berbahasa Inggeris dia!Yeah! Memandangkan ayah aku itu jantina nye lelaki.And my father never lies! Yep! Aku tak tipu. Jadi ape yang die perkatakan itu tiada yang benar melainkan yang benar benar belaka!

    owh, sungguh indah benar apa yang bapak kau katakan dan kau tulis ini. so apa jantina bapak kau? atau bapak kau bapuk?

    lagipun, kau nak tahu, apa jantina orang yang peluk kau tu? dia melayu atau korea? atau dia nepal campuran benggali? aku tak tahu, so aku tanya balik kepada kau

    selain itu, kau nak tahu kenapa lelaki korea yang kau agungkan sangat itu, kacak dan romantik? sebab mereka berlakon, dan filem mereka akan dilihat oleh gadis-gadis yang meminat mereka. kalau mereka hodoh dan kasar, kau nak minat mereka ke?

    so, aku, Javier Hernandez, mewakili kawan-kawan lelaki aku, mengucapkan SELAMAT MATI TANPA LELAKI DI SISI KAU


    hahaha :D
    tu yg aku taip kt minah tu td
    so skang, sama ada dia approve atau reject (sure dia reject) komen aku kt blog minah tu
    amacam?

    ReplyDelete
  2. aku mmg baik apa, hahaha
    aku tau sape org tu, mmg mcm pela*ur asing la

    ReplyDelete
  3. tau x pe..dh mcm pelac*ur kat BB..
    macam mne ko tau sape??

    ReplyDelete
  4. weh, ak nak bace blog 'makcik' tuh......

    ReplyDelete
  5. aku tak ingat la nme blog die..cube kau copy ayat makcik tu..panjang pun xpe..pastu paste kat google..

    ReplyDelete
  6. orait..happy reading mak cik tu punye blog..

    ReplyDelete
  7. happy mendenye..
    wat saket ati lg ade le..
    ak pon hantu korea gak, xde ar sampai nak kutuk2 org..
    hahahahah...

    ReplyDelete
  8. haha..tu la..plik2 je..
    ade gak mnusie camtu en..

    ReplyDelete
  9. nak link jugak bole???

    mcm menarik je blog die tok tontonan umum

    ReplyDelete
  10. Hahahaah..i baca blog you ni macam nak pengsan gelaknya..maybe adalah kisah silam perempuan tu sampai dia memaki camtu..ahahahahaha! (Y), lawak la...aduyaiii~

    ReplyDelete

Sila bagi komen anda