Thursday, November 4, 2010

Final Exam weh!!

Assalamualaikum..
MySpace
arghh!! Final exam dah dekat weh..
tapi dalam kepala otak ni kosong je..
baru wat soalan calculus past year kejap je dah pening..
soalan yang awal2 laju je jawab..
masuk integration terus blur pale otak..
padahal dah belajar dari sekolah lagi..
MySpace
ni belum masuk material science lagi..
sume kene hafal..hafal kire okay lagi kowt..
tapi nak paham nye punye la payah..
microstructure material punye la cantik..
tapi nape la properties ko payah sangat..
hahaha..
MySpace
statik lak,,boleh kate sume nye susah..
ade soklan tu die bagi BULLDOZER..
pastu suruh kire semua force yang ade..
die ingat aku nak bukak kilang bulldozer ke??
aii..pening2..sabar je la..
MySpace
petang nak study punye la malas..
kalau study pown tak masuk ape..
so,,baek tak yah belajar je kan..
lepas asar lak,,member2 ajak main futsal..
asyik belajar je,,kene la bersukan sikit en..

dah2 la tu..asyik membebel je aku ni..
study tak gak..esok last day honeymoon week..
eh2,,silap lak..study week!!
so,jom pulun habis habisan..

MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace
~saje saje~

MySpace
jom study!!


Arghhh!!! aku dah giler..jangan kacau aku MySpace
Challow bette..ADIOS!!

6 comments:

  1. haha!.cute d0e!.haha.suke part yg last..
    'Arghhh!!! aku dah giler..jangan kacau aku'..n gmbr yg mmg xleyh bla ar..haha..pdn betul

    ReplyDelete
  2. aku mmg dah giler pown..@#$$^&%^&%%#

    ReplyDelete
  3. hamka dah giler?\ohhh jangan !
    haaaa

    ReplyDelete
  4. haha..lepas ni aku masuk U kat tanjung rambutan la nmpaknyer..

    tau la ko exam lmbat lg makcik..cehh!!

    ReplyDelete
  5. hAHaaa.
    sabaq3
    exam aku lmbat pun akan smpai gak

    ReplyDelete
  6. tapi ko boleh rilek2 lagi..
    aku dah takut bagat ni..huhu

    ReplyDelete

Sila bagi komen anda