Friday, November 5, 2010

susah nye nak study!!




Assalamualaikum..
aiii..susah gak en study kat uTM ni..
ingatkan dekat U ni lagi senang nak belajar..
lagi tension adela..

dulu mase kat sekolah ke kat matrix,,
nak study senang sebab member ramai nak study same2..
sekarang ni semua suke study sendiri..
itu la..susah jugak kalau member semua pandai2 ni..

nak tanye roommate aku ni,,
die dah komfem2 tengok cerite cartoon NARUTO..
dah macam budak2 lak perangai..
cubelah jadi dewasa sikit macam aku kawan aku yang lain..
pastu siap pakai headphone lagi..
khusyuk bebenor..tu yang malas aku nak kacau..

nak tanye yang laen lak..
asyik maen game je..
kalau aku pegi bilik dorang,,komfem la aku join sekaki..
mau sampai pagi baru habis maen..
hahaha..

korang tak nak study ke??
tau la markah test semua gempak2 en..
mesti final korang rilek je en..
 suke hati korang la..

~rindu lak mugi dengan fahmi yang selalu ajar aku dulu~

LIFE IS NOT EASY


dah la..tulis panjang2 bukan dorang bace pun.. dorang pun tak tau aku ade blog.hua3
dah la..dorang dah pandai..tak baek aku ngumpat2 dorang..biar je la..
eh!! macam best je naruto ni..jom tengok same..hahahaha
ADIOS!!

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda