Wednesday, November 10, 2010

Culture Shock!!


~adeh!! tokojut pok cik!!~

Culture Shock!!
itu je perkataan yang aku boleh cakap hari ini.
tak sangka pula exam dekat UTM dengan exam dekat sekolah/matrix tak sama
dah la tempat exam dekat bawah masjid.
1st time weh.mana pernah dibuat orang.
kira kalau korang tak tenang,boleh pegi atas baca al-quran (kalau sempat la)

Masuk je dewan,aku terhegeh-hegeh cari meja aku sampai ke hujung.
rupa-rupanya,boleh duduk suka hati kat mana-mana je.
asalkan korang tulis seksyen dengan betul
malu gak la orang tengok aku tercari cari tempat tadi.
nasib baik aku tak hensem (ada kene mengena ke?)

Tengah syok menjawab paper BI tadi,
tiba-tiba,lampu dan kipas terpadam pulak.
dalam hati aku kate
"alamak,masa dah habis masa ke?? tak sempat jawab kot"
dah macam kat CC pulak main off2 bila dah habis main game.
rupa-rupanya masalah teknikal je.
fuhh..nasib baik!!

Kat sini aku nak cakap yang aku memang tengah culture shock dengan keadaan exam kat UTM ni.Aku harap dapat biasakan diri la.Kalau tak aku akan dapat pyhsical impact macam HEADACHE, LOSE  APPETITE, FATIGUE dan bla..bla..hahaha!

~nasib baik la exam tak buat sambil naik ni~

p/s:culture shock ni sebenarnya adalah soalan BI tadi..hahaha =)
ADIOS!!

hahaha

1 comment:

Sila bagi komen anda