Saturday, November 6, 2010

Shy-to-Talk-er?? ape tu??

Assalamualaikum..
korang tau ape tu  "Shy-to-Talk-er" ??
bende ni hobi lame aku..lame dah tak wat..buzy la katekan..
so sekarang nak start balik..
opss!! korang tau ke ape tu  "Shy-to-Talk-er" ??
sebenarnye kalau di simplifykan akan jadi (STALKER)
hahahaha..


~lets stalk!!~

persoalan nyer sekarang..sape yang aku selalu stalk??
hehe..ade la,,tak kan nak bagi tau korang kowt..
tapi sebab hari ni aku bosan,,aku bagi tau la.
emm..rasenye,,semua perempuan yang aku ade crush aku stalk..
hahaha..bahaye gak hobi aku ni..

tapi korang rilek je..
aku tak stalk korang pun..iye betul..betul aku tak wat..
 maybe sekali sekale je..tu pun tak sengaje..haha
1st sekali,,trimas la pade FACEBOOK
dapat aku stalk crush2 aku ni hari2..

setiap kali aku log in je..komfem2 aku buka new tab untuk
page Lisa Surihani..rindu punye pasal en..
jap2..ade sorang lagi..name nye my fifi(Rafidah)
ni pun best gak dapat stalk die..
sape suruh die comel sangat..haha

~oh..my crush~

dah2..aku nak sambung hobi baru aku ni..
nak main futsal pun tak dapat,,so
tengah tension ngan bosan ni
stalk2 orang pun jadi la..
huahuahua..

korang nak kene  "Shy-to-Talk-er" dengan aku tak??
tak nak?? peduli ape aku..padan muke korang..kuang3
challow bette..
ADIOS!!

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda