Wednesday, August 3, 2011

TINTEC '11 v 1.0

Assalamualaikum guys and gurlz.

Untuk pengetahuan korang, hujung bulan lepas aku pertama kali join program yang di anjurkan oleh kolej aku iaitu Kolej 10. Mula-mula memang tak ada niat nak join langsung pun. Yela, dah la baru habis short sem, lepas tu tak sampai sebulan cuti dah nak kena balik UTM balik dah. Tak puas dowh! Aku join pun mula-mula sebab roomate aku yang beria-ria sangat ajak. So, aku dengan berat rela hati join la bawah KBS (Kelab Bakti Siswa).

Kitorang telah dibahagikan kepada beberapa group. Ada yang kena berakit dari Kuala Nal, join program anak angkat, ada jugak jadi fesi di Kuala Krai. Tapi group aku tercampak kena pergi Pasir Mas untuk program motivasi di sekolah Tengku Panglima Raja. First time kot aku nak jadi fesi ni..('-') Aku dengan Zue kena jadi fesi untuk group Gulas. Memey terbaik la budak-budak form 5 dekat sini. Awal-awal je malu, lepas tu mak ai bukan main hyper active lagi dorang.


Masa mula-mula sampai di SMK Tengku Panglima Raja


Masa group aku buat presentation.


Lantai yang cantek~~


menara gagah saya
(nasib baik time ni fasi menang)



geng-geng abe fesi


ni plak akak fesi. Akak la konon..


TINTEC-EDU '11



Semua fesi-fesi yang cumel~

Last sekali trimas dekat SMK Tengku Panglima Raja sebab sudi menerima kedatangan kitorang. Semoga adik-adik berjaya dalam peperiksaan SPM 2011. Kepada member fasi korang semua memey best walaupun kadang-kadang ada yang buat hal macam "fly" pergi makan roti sardin masa yang lain buat kerja dan selambe je sewa teksi untuk gi Rantau Panjang. ish! Sapa la tu agaknya.heee. Special thanks pada Oppa faiz yang telah mem-Big Bang kan semua fasi-fasi yang lain. Saranghae Oppa~

****************************************
Ps: This is best bro.. more to come~

hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda