Thursday, August 4, 2011

Teringat masa lalu.


Assalamualaikum.

Tetibe aku teringat dekat lagu ni.
Ape lagi, lincah la search dekat Youtube.
Bila je play lagu ni,
terus aku teringat masa form 1 dulu.

Aku ni dulu mana minat dengar lagu omputih ni.
lagu ni pun aku dengar sebab senior aku (Abg Giant)
selalu pasang time nak bersiap pergi sekolah.

Bila dah selalu dengar lagu ni,
tetiba jadi minat pulak sebab lagu ni
tak de la hardcore sangat macam lagu-lagu black metal.

Lepas tu boleh kate setiap pagi aku
pergi loker Abang Giant untuk tengok lirik lagu ni.
Last-last, setiap pagi kitorang budak dorm 3
nyanyi lagu ni sebelum pergi sekolah.

"Fly away on my zephyr, i feel it more than ever.."

Ahh.. i feel my memory fade with time~

**********************************
Ps: zaman sekolah dah habis bro..

ADIOS!
hahaha

1 comment:

Sila bagi komen anda