Thursday, August 18, 2011

Spanish Super Cup: El Clasico

Assalamualaikum peeps.


Bagi sesiapa peminat bola,
korang mesti tau yang pagi nanti ade final 2nd leg
Spanish Super Cup.
Match ni adalah antara match yang boleh dikatakan
wajib patut tonton bagi pengemar bola sepak.

Best sangat ke match ni? -Frank Lampard-

EH! mesti la best.
Sebab ni ialah match El clasico
iaitu pertembungan dua kelab gergasi sepanyol.
dan masa 1st leg keputusan ialah 2-2.
sengit beb sengit!


Dan aku berharap pada 2nd leg ni
pun game akan jadi lebih sengit.
baru la syok tengok.

Aku tak sokong mana-mana team pun.
Tapi aku akan sokong player kegemaran aku.
sape lagi kalau bukan Fabregas dan Ozil.
Dua pemain muda yang semakin meningkat naik.

~Cesc Fabregas~

~mesut ozil~

Tapi aku tak sure la si Fabregas tu main sebab 
dia baru je pindah ke barca.
tapi si ozil tu kompem-kompem la main kan.

**************************************
Ps: Harap tak ade fan Arsenal yang baca pulak. Dorang tengah menyirap dengan Fabregas lagi tu..hahaha

ADIOS!
hahaha

2 comments:

  1. GoodBYE fabregas by one of gunners. haha :D

    ReplyDelete
  2. eh..macam ade bau gunners je..hahahaha
    xpe2..nak buat camne..si cesc tu dah rindu nak blk kg..

    ReplyDelete

Sila bagi komen anda