Saturday, August 20, 2011

Fabregas yang kontroversi.

Assalamualaikum.

"EH! El Classico lagi? bape kali da." -Wayne Rooney-

menyampuk pulak si botak ni,
suke hati aku la, blog aku bai.haha
kalau orang dah minat bola macam aku ni.
memey la suka post-post benda macam ni.

~campeones~

Macam yang korang tau.
Match Super Cup semalam dimenangi oleh
BARCELONA FC
dengan keputusan 3-2.

Tapi match tersebut telah dicemari
oleh beberapa insiden yang kontroversi.
 kali ni aku tak nak cerita pasal hal yang macam
pergaduhan Ozil dan Villa
ataupun cubit-cubitan si Mourinho tu,

tapi pasal komen si Fabregas kat bawah ni :

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v
~boleh klik untuk lebih jelas~

Mak uih! pedas tu Cecs.
Aku pun tak tahu bila dia cakap ni.
Ntah kenapa aku tak tahu.

Kesian la sikit kat Wenger tu Cesc.
Bukan dio tak nak trofi banyak-banyak.
Tapi belum rezeki lagi kot.

~felicitation Fabregas~

Aku dengar si Wenger tu bukan setakat
penyokong Arsenal, tapi penyokong Barca jugak.
Ntah kenapa aku tak tahu.
Kira dia tak kesah la dia tak menang kot asal
Barca bolot sume. =P

******************************
Ps: Kesian giler Fabregas kena scissor tackle dengan Marcelo. Aku pun penah kena jugak dulu..Serius sakit weh! EH! sial la marcelo..Puii! 

ADIOS!
hahaha

2 comments:

  1. Arsenal belum tunjuk taring kot :)

    ReplyDelete
  2. kene beli pemain star la baru dorang ley naik..

    ReplyDelete

Sila bagi komen anda