Tuesday, August 30, 2011

Salam Aidilfitri semua.

Assalamualaikum peeps.


Aku tak nak cerita banyak.
Juz nak ucapkan..

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"

Especially kepada....
PARENT aku,
ADIK aku,
RAKAN SE-FUTSAL aku,
tak lupa pada ROOMATE aku,
warga-warga KBS,
dan kepada sesiapa yang mengenali diri ni.

Maaf Zahir dan Batin
aku mohon di pagi raya ni.
Semoga kita bergembira meraikan hari kemenangan ini.

Semoga semua amalan kita
di bulan Ramadhan mendapat keredhaan Ilahi.
Dan aku berharap agar bulan Ramadhan
dapat menjadi batu loncatan untuk
kita lebih beramal di hari mendatang.

Okay, masa untuk naikkan berat badan... =P

****************************************
Ps: Jangan buat-buat lupa pulak nak dengar KHUTBAH lepas sembahyang raya nanti..heeee

ADIOS!
hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda