Friday, August 26, 2011

Bila dah ketagih.

Assalamualaikum.

Pernah tak korang rasa ketagih dekat something?
kalau tak dapat tu macam tak best je hidup.
Mesti la ada kan. Ber-blogging misalnya.

Tapi aku tak ada la ketagih nak ber-bloging.
Tulis blog pun just nak mengarut-mengarut je.
Tapi aku suka nak baca blog orang.
Lagi-lagi blog yang banyak sense of humour.

Aku pun ada rasa ketagih jugak.
Apa lagi kalau bukan ketagih nak TIDUR.
kalau tak dapat tidur sehari tu.
Mak ai, mahu mata bengkak je.

Okay Fine, semua orang camtu kan.
Itu bukan ketagih, tapi keperluan.
Aku sekarang tengah ketagih main 
GAME FACEBOOK ler..hehe

Ni antara game yang aku main.

~the sims social~

~pool live tour~

~little ninja~

sebenarnya banyak lagi game yang aku main.
Tapi yang tiga ni la paling kerap.

***********************************
Ps: Nak sambung main game..hehe

ADIOS!
hahaha

1 comment:

Sila bagi komen anda