Thursday, December 23, 2010

Top 5 of the month.

Assalamualaikum.
1st sekali,aku mintak maafla dekat pembaca blog aku.
Sebab ada yang mintak aku tulis entry-entry yang general
yang boleh buat awek-awek cun dan putera bermuka gay hensem terasa.
bukan tak ada idea,tapi tau la orang berkareer ni.mana ada masa sangat.Tido je lebih.haha
Tak pe,nanti aku cerita pasal pergaduhan aku dengan Pay Joe pasal perempuan.
siap ko Pay Joe!!

Tapi kali ni aku cerita yang ringan-ringan je.
pasal lagu-lagu kegemaran aku sepanjang bulan ni.
Check it out!

 1.Just the way you are-Bruno mars

2.Mine-Taylor Swift

3.The only exception-Paramore

 4.Teenage dream-Katty Perry

5.Your love is my drug-Kesha


korang pulak macam mana?

******************************************

PS: satu laki dan empat perempuan?? okay sangat la tu..Dah boleh tukar dah bruno mars tu dengan aku..hahaha =)

ADIOS!
hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda