Tuesday, December 7, 2010

Award or Awkward?

Assalamualaikum semua..
Okay la,kali nak update pasal award yang baru di tag kat aku.
Award ni aku dapat dari Ariff Putra si anak Agus.
Dia ni ex-roommate dan ex-YDP KMNS.

~1st award recieved~

Beautiful Blog?
betul ke.biasa je blog aku ni.
kadang-kadang aku geli jugak tengok blog aku sendiri.
Siap ada member aku komen
"kau tak rase agak GURLISH ke blog kau?"
Dan hati kecil aku kate "hell yeah!!"
Dah la colourful semacam.
So aku jawab la macam ni kat dia.
"sebenarnye aku nak tonjolkan kecomelan lisa kat header tu"
(ayat cover baik punya)

~gurl and childish~

Sebenarnya aku tak minat layan award-award ni.
Selalunya benda-benda camni,gurl je layan.
Tapi kalau awek cun yang tag aku.
Dengan cepatnya aku menge-post entry tu.
hahaha :P
Tapi member punye pasal kan,
layan saje la En.Hamka.

dah dapat award ni mesti la kene jawab soalan kan.(serious annoying!)

a.Berikan satu nickname untuk saya [ pemberi award ] .
Aku panggil die BULU.jangan tanya kenapa.

b.Berikan ucapan kpd pemberi award .
Terima kasih ye.Aku betul-betul berharap yang bagi 
award ni awek cun.tapi kau....hahaha

c.Listkan 6 artis/band/group yang korang minat .
Lisa Surihani (artis)
Paramore (band)
Westlife (group/artis)
Bafana-bafana crew (group)
Taylor Swift (artis)
Bruno Mars (artis)

d.Bagi award ni kepada 10 blogger yang mempunyai blog yang cantik 
Entah la..ni aku bagi untuk blogger paling cun.
Hanis Zalikha (hehe)
Lisa Surihani (blogger ke?)
Yvonne Strahovki (err..)
Hayley William (what!)
Nasha Aziz (the!)
Taylor Swift (tuuuut!)

Korang tak payah susah-susah cari nama korang kat list tu.
Macam la korang cun! hahaha
Okay fine..korang memang cun,tapi aku tak nak tag.

*******************
~aku jeles dengan ko arep (bulu)~

To Abg bulu..thanks yer..
Selamat Tahun baru dan semoga azam ko tercapai.
Kat sini aku nak mengaku sikit.
Dulu kat bilik aku cerita pasal aku suka perempuan tu la,ni la.
Aku reka je semua cerita tu,
sebab aku tahu ko suke dengar cerita pasal perempuan kan?
kesian kau bagi nasihat macam-macam.
EH! hahahaha. =P

ADIOS!
hahaha

4 comments:

  1. hahahaha, sengal ah kau ni
    tak apa, yang penting abang us tetap hebat, hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..sori la bnyak2..
    yup..tp cerita yg pasal dak prak abg us tu betul la.. semoge ko bhgie ngn mrs dolphin yer..

    ReplyDelete
  3. cerita yang mana? yang F tu ke?
    hahaha, insyaAllah. apa-apapun kau selalu menanahkan telinga dengar kisah playboy aku, hahaha

    ReplyDelete
  4. yup! yg pasal F je betul..hahaha
    tau pun kau..x abes2 cerita pasal awek ke 10,11,12,13,14..bla.bla..bla..playboyot gak ko..

    ReplyDelete

Sila bagi komen anda