Wednesday, June 30, 2010

x-ray dan bola..

hurmm..ape lagi yang tak settle2 pasal borang U ni?? cop,,akaun cimb,,medical check up..opss!! a'ah la,,medical check up aku tak wat lagi..dah la tak tau nak kene wat kat mane..so,aku dengan cepat aku tanye sharil kat mane ley wat medical check up,,sekali die nak hantar kan lak..haha..bgos2..tapi die kate nak pegi skula dulu,,nak cop..tak kesah la..aku ok je..

pastu esoknye lpas abes si sharil amek cop pengetua,,ktorng gerak pegi klinik..si gamat pun follow gak sebab nak suruh sharil hantar die kat KTM tu..smpai je kat klinik dengan hujan nye..ape lagi,,redah je ler..masuk je kat klinik tu tgok cam ramai je nak wat medical check up..yela,,tgok borang pun dah tau..haha.. dalam 2 minit,name aku kene panggil untuk x-ray..aku masuk je dokter tu terus suruh aku bukak baju..what!! tak tau lak aku..dah le dokter tu gurl..segan aku..huhu

lepas abis je x-ray,,aku pun terus nak pakai baju..then, tetibe ade sorang gurl ni masuk nak tanye kat dokter tu kowt..aku teros cepat2 tutup pintu tu balik..ish! budak ni,,tak nampak ke aku nak pakai baju..nasib bek cun..eh! tak de tak de..main masuk je gurl tu..kalau ye pun,,ketuk la pintu dulu..ntah ape2 je..lepas aku kuar,aku tengok yang gurl tu nak masuk balik..senyum2 lak die.. pas abes check sume,ktorng pun pegi makan kat giant senawang..
~kalau penguin kene x-ray~

malam nye pulak ade game bola yang bes.. paraguay vs jepon ngan portugal vs spain..memang tak tido le aku jawabnye.. yg game 1st tu aku sokong jepon la..idup asia!! skali kalah penalti lak..sob..sob..sedeyh kowt.. then yg 2nd game tu tetibe nadzir aka puyut ajak aku ngn zue bet sape menang..sape kalah kene blanje makan..huhu..so,aku ngn zue pilih spain..skali btol da..spain menang 1-0..haha.. abes la ko puyut,,aku ngn zue dah le kuat makan..tapi si zue tu tengah on diet..so,,aku je la yg dapat makan bnyak2..padan muke ko!! orang kate tak baek berjudi sebab nanti kalah..haha

~abes la duit puyut nanti~


P/s: so,kepade puyut..tak baik berjudi ni..haram..blanje makan pun same je haram..tapi kalau ko nak blanje tgok wayang pun okay je..hahaha


No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda