Tuesday, June 15, 2010

arrghh..tension kowt!!

assalamualaikum..

cerite ni dah jadi kat aku 2 minggu yang lalu..
saje je nak kongsi ngn korng pe yg jd kat aku ni
sampai tension sangat..aii

hari tu,,aku gi kat letter box,,
aku check peti surat tdi..
pas2 aq belek2 la surat2nye..

belek2..
jmpe la nme aku ..
ade 2 lak tu..
gembira + bangga
hahaha..

MySpace
Go to fullsize image

aku try la bukak tgok isinye..
envelope yang 1st uh psal transkrip PSPM..
ahh..lpe kan je la..
aku try bkk yang satu la.

celcom...
MySpace


aku memang anti dngar perkataan tue..
dah la..aku nye
maxis diconvertkannye kpada celcom
tnpa pemikiran separuh sedar diriku nie..
ni sume salah bro sengal kat KTM serdang tu..

check2 lagi..
hurm..
3 mnggu gune..
73 ringgit?
hahaha..
charge stamp rm10?
first service tok postpaid ko chrge aq rm50?

hahaha..palotak mu!!
MySpace
aq blom keje lagi dok..
ko sala crik org..
aq taw la aq nie muke duitan..
MySpace
eh..sala2..
muke banyak duit..

err..pape je la..
mcm plik plak bunyi nyer..


tpi mmg aku xske dgn
pengconvertan tue..
grrrr...
MySpace

harap2
celcom broadband pown x buat hal gak..
meluat aku dga namer
celcom nie..
hahahaha..


berpegang pada yang satu~~ ^.^

MySpace

P/S:ni x de kene mengene pun dengan penguna celcom..jgn amek ati lak..
management dorng je yang macam si**!! makan duit haram banyak..


No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda