Friday, June 11, 2010

demam WORLD CUP dah bermula..



world cup dah pun melabuhkan tirai nye hari ni..
semuanya kerana ingin merebut piala masyur di atas ni..
32 team termasuk tuan rumah akan mengambil bahagian..
so,pilih la pasukan pilihan kawan2 sume..
agak2 nye spe yg akan merampas piala ni dari ITALY??

PASUKAN PILIHAN



ni adalah pasukan pilihan aku utk piala dunia ni..NETHERLAND!!.haha mmg la team ni x dianggap sebagai pasukan pilihan utk menjuarai piala dunia tp aku suke sbb corak permainan dorg yg menyerang dan menarik..ok la jadi team "underdog"..kurang cket pressure..pemain2 nye boleh than ebat gak..robben,,sneidjer ngn van persie..sume uh star2 kat champion league..so,tgok je la camne dorng mengharungi WORLDCUP nnt..


PEMAIN PILIHAN


pemain pilihan aku plak ialah FRANCECS FABREGAS SOLER..pemilik jersey no 10 pasukan spain ini bru je masuk umur 23 tahun tp dah menunjukkan kematangan dlm permainan nye..mungkin rmai tertnye-tnye knape aku x pilih c.ronaldo ke,,lionel messi ke,,rooney ke,,bla..bla.. bile fikir balik btol gak..sume uh hebat2..tp aku lebey tertarik ngn permainan berpasukan dari skill individu..fabregas ni posisi nye ialah midfield..lbey kurng cam posisi aku kat matrx dlu.haha(poyos jek)..die ni digelar "pass machine" smase di arsenal..kalo pass mmg semart wa ckap lu..terbaik punyer!! hohohoho..


pape pun,,aku tetap nak sorak:

go..go..go..HOLLAND!!

go..go..go..NETHERLAND!!

go..go..go..BELANDA!!

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda