Sunday, June 27, 2010

nak beli kasut ler..tapi



ishh.. dah nak dekat masuk U ni macam2 yang nak kene beli..baju,,seluar,,test pad,,pen..bla..bla.. tapi tetibe je otak ni pikir nak beli BUT BOLA lak,,tak ke pelik tu.. bile aku cakap dgn member2 aku,,sume tanye"eh,,ko bukan dah ade banyak but bola ke?? kejap je dah nak beli baru".. ish,bile lak aku ade banyak kasut bola..sejak dah abes skul,,aku dah x de but bola dah..yang korang nampak aku pakai ka matrix tu,,kasut member2 aku la..huhu

duit pun satu hal..bukan nak kate tak de,,tp mcm banyak bende len nak beli lagi..rugi lak tak keje time cuti2 ni..alaa,, tak pe la sekali sekale kan..hohoho.. tak kan asyik nak pinjam orang nye je..segan la aku..huhu..TAPI.... bile aku pikir pikirkan balik...aiii


No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda