Thursday, June 10, 2010

ciri-ciri wanita idaman ku..hehe


"BISIKAN NURANI"
by In Team

Lautan kematian ombak
Tenang pantai tiada terusik
Begitulah tasik hatiku
Sejak kehadiranmu

Betapa aku hargai
Anugerah syurga di dunia

Doa kudus aku panjatkan
Semoga dirahmati
Telahpun ku syukuri
Di dalam hidup ini
Cinta suci kurniaan Ilahi

Kejernihan wajahmu
Sempurna pada pandanganku
Kau kirana
Keturunan terpilih
Disanjung serta dihormati
Kau permata
Kesederhanaanmu
Mengecap kekayaan dunia
Kau mestika
Ketaqwaan dirimu
Itu yang merantai jiwaku

Bukan aku memuji
Apalagi memuja
Salahkahku kagumi… perhiasan duniawi

Bisikan nuraniku
Engkaulah pilihanku
Akanku pertahankan
Amanah suci ini..



atas permintaan kawan ku MYKE atau Abdul Syakir b. Khamsani..aku pown wat la blog ttg ciri2 wanita idaman ku..mmber nye pasal en..aku saje je memilih lagu diatas coz sume bnde yg aku 'bold' kan..tu lah ciri-ciri nyer..ciri2 tersebut juga termaktub dlam hadis junjungan besar kita iaitu nabi muhammad s.a.w. lagu ni gak aku slalu layan time kat matrix dlu smase hati di dlam dilema inginkan kasih sayang seorang gadis..hehe(jiwang plak) bese la hidup org single mmg camni..

bile aku nyanyi lagu ni kat bilik B2.2.1,,bilik tutoran,,dewan kuliah ngn kat kafe, slalu la gak roommate ngn dak2 ni cakap yg lagu ni mmg sesuai tuk aku yg tgah angau bercinta..tp aku x bercinta pun..slah ke nyanyi?? beselah member2,mule la nak kenen2 kan aku ngn si NA.. haha.. buat la macam mane sekalipun korang nak jodohkan aku,tp x berjaya juge.. hal jodoh ni.. aku hanya mampu berserah Allah s.w.t. kerana DIA lebih mengetahuinya..
satu lagi..cukup2 la tu ye kawan2..dah abes matrix pn jgan la nak smbung kenen2 kan aku dgn si NA tu lagi..kang die segan lak nak kawan ngn aku..x besla camtu..

P/S: gmbar kat atas uh bkn nye sape2 yg aku knal..ntah mne aku tibai kat internet ni..





" InsyaAllah, aku tidak akan sekali-kali menerima cinta pada suatu yang tidak pasti. Aku pasti akan menyintai, dan dicintai... tapi Tuhan, andai Kau takdirkan aku jatuh cinta, Kau jatuhkanlah cintaku ini kepada dia yang mencintaiku keranaMu. "


No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda