Sunday, March 13, 2011

Markah test rendah? jom layan....

Assalamualaikum,
to all cute-cute gurl and crocodile-man.
Seronok betul kan kalau time hari cuti ni.
Camne keadaan korang pada hari minggu ni?
Best?
Bosan?
Tension?
Relax-relax sudah. hehe

Aku rasa kebanyakan dah dapat result test 1 untuk sem ni.
yela, rasenye minggu test dah abes kan.
so, macam mana?
Dapat markah tinggi?
Terbaik!
Markah cukup-cukup makan?
Orait la tu.
GAGAL?
Okay,boleh tolong drop lepas ni.
tak de la, boleh cuba lagi tu.

~test paper aku?~

Yang gagal tu lek je.
Sebab aku pun sama dengan je..haha
Subjek apa?
Of coz la math. 
Mana penah aku paham math ni.
pening! pening!
Takpe, aku paham perasaan korang.
Sebab tu aku nak suggest kan korang movie ni..

~3 idiots~

serius! hati aku tenang sikit lepas tengok movie ni.
THE END

*************************
Ps: All iz well..All iz well...
ADIOS!
hahaha

7 comments:

Sila bagi komen anda