Friday, October 22, 2010

aku sanget jealous melous..arghh!!

~tiket ke konsert tu weh~


tension nye time malam 19/10/2010..duduk depan laptop untuk siapkan assignment yang berlambak lambak..dengan test lagi..tapi tak ape la,,dapat dengar lagu2 paramore dapat hilangkan stress ni sikit..tapi hati aku tak sedap je..nape ek??

to be frank,, senang citer aku bagi tau la..aku sangat jealous mealous dengan member2 aku yang pergi tengok konsert paramore tu..padahal aku duk kat bilik macam orang giler nak siapkan keje..tau la korang dah abes exam en..nape la konsert tu tak wat bulan 12 ke..bley gak aku join..

kepade member2 aku,,dah pegi tu dah la..tak yah nak menunjuk2 kat fesbuk lak yang korang pegi sane..heboh nak upload pic korang tu..arghh!! sangat jeles..nak gak gi sane,,nak gak tangkap gambar ngan korang,,nak gak terlompat lompat macam pocong sambil nyanyi lagu paramore..arghh!!!

~tengok muke bajet cun tunjuk tiket~

siot nye lina ngan puyut..seronok korang en..tak pe la,,kang aku suruh haley willliam tu datang wat konsert kat uTM kang tau la..

dah2..aku dah jelous melous..jangan kacau aku..arghh!!!

challow bette..adios!!


No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda