Wednesday, September 29, 2010

CTR360



Assalamualaikum..

akhirnya impian aku dah tercapai nak beli kasut sama dengan FABREGAS punyer...yeahh!!
suke3.. mule2 nak but bola..tapi aku kat UTM ni selalu main futsal je..baik aku beli kasut futsal la en..

dah lame aku mengidam kasut ni kowt..berbekalkan duit aku + duit raye cket.. aku terus sambar je kasut ni..tak fikir banyak dah..haha..minat punyer pasal kan..

first time aku pakai kasut ni semalam la..ingat masuk je UTM,terus nak pakai tapi asyik hujan je seminggu dua ni..tapi tak pe,,semalam tertunai gak impian aku..kasut ni memang best gler pakai..shoot bola on target je..nak hantar pun senang..tetibe aku terase ala-ala fabregas plak bile pakai kasut ni..haha..1st time main pakai kasut ni aku tak pernah kalah lagi main futsal..tengok la bape lame aku boleh bertahan..haha(poyo je ayat)..



~inilah pemain feveret aku~

ok la..petang ni aku nak try lagi gune kasut ni..hope dapat la biasekan kaki aku dengan kasut ni..hehe
daaaa~~~

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda