Tuesday, May 10, 2011

Exam terakhir dan hooraay!!

 Assalamualaikum.
Entry ni sebenarnya dah basi,
sebab aku simpan dalam draft lepas habis exam last.
kenapa? Why? why? why?
mesti la sebab connection WifiUtm 2 yang macam
kain basah!

What the fuu kain basah pulak?
yela, kain basah tu  kan lembab, 
maksudnya apa lagi, slow la!! (emo lak)
haha.

Okay, macam ni ceritanya.
Masa hari ahad lepas,
aku dengan semangat nya bangun pukul 3.30 am.
tengok bola?
tak,tak,tak. aku study la, 
betul la aku study,ape lagi.
bagus aku ni kan.
(tu pun sebab tak cover 2 chapter lagi).

lepas study sampai subuh,
aku terus beli sarapan kat arked k9.
lenggang je kat situ.
lepas habis sarap (bace sarapan),
aku terus gerak gi dewan.
jalann kaki je kowt!
nak pinjam motor, semua tengah tido lak.


Masuk je dewan periksa,
aku isi muka depan lepas tu terus baca soalan,
aku terus conteng bende-bende yang perlu.
Yela, takut lupa nanti kan.
tepat pukul 9.00 am, exam pun start.

Aku baca arahan.
ada 4 soalan, jawab semua!
dalam hati aku 
WHAT! habis la kalau aku tak ingat 1 bab.
past year ada pilih-pilih. Ni tak de pulak.
dem!!


Aku rilek je.
Lepas baca doa, aku lincah buat.
habis je buat, aku semak semula dan takut 
ada soalan yang aku tak jawab.
Lepas tu aku terus angkat tangan
sebab nak hantar.
lepas tu aku jalan keluar, hampir dua barisan pandang aku.

aku pun tengok la jam,
Eh! baru 10.28 am.
aku masih ada masa lebih kurang 1 jam lagi.
bajet nak keluar 30 min awal je.
Nasib baik ade 3-4 orang dak cina keluar awal gak.
So, aku rase mungkin senang la kot.
munkin laa..


Arghh!! tak kesah la.
Ape-ape pun, aku dah abis tahun satu!!
MERDEKA!

Malam tu apa lagi,
aku ajak Ratman, Rizki dengan Salam hangout la.
Jalan-jalan, makan kat potek lepas tu..
KARAOKE !!
**********************
Ps: jumpe nanti awek-awek tahun 2!

hahaha

No comments:

Post a Comment

Sila bagi komen anda